ویتامین های موجود در عسل
تیر ۲۵, ۱۳۹۶
خواص زعفران
خواص زعفران
تیر ۲۵, ۱۳۹۶

عسل عناب و زرشک

عسل عناب و زرشک

عسل عناب و زرشک:

این گروه از انواع عسل ها خاص منطقه خراسان جنوبی می باشد که بواسطه شرایط اقلیمی خاص منطقه(بیرجند و قاینات) و پوشش گیاهی درختچه های زرشک و عناب از جایگاه ویژه ای نزد مردم منطقه برخوردار است و وجود ویتامین های سرشار این محصولات(عناب و زرشک) باعث شده است که اغلب کشاورزان در باغات و مزارع خود به پرورش زنبور عسل نیز مبادرت ورزند.

خواص درمانی عسل عناب و زرشک:
*تصفیه و تولید خون
*کاهش تب
*رفع خارش بدن
*مناسب برای بواسیر
*تقویت کننده قلب و کبد
*صفرابر
*پاکسازی مجاری ادراری (اورولوژی)
*دردهای دوران قاعدگی
*ناراحتی های زنانه(یائسگی)
*دفع کرم کدو در کودکان

عسل عناب و زرشک

عسل عناب و زرشک

بهترین زمان برداشت

عسل  زرشک و عسل عناب از شهد گلهای درختان زرشک و عناب خراسان جنوبی است در اردیبهشت و خرداد ماه بدست  می آید. انواع عسل تولید شده در خراسان جنوبی به دلیل خشکی هوا و شرایط اقلیمی این استان از غلظت بالایی برخوردار است.

در حالی که استاندارد طبیعی قند عسل ۵ درصد می باشد میزان ساکاروز عسل های تولیدی استان کمتر از یک درصد است که بر کیفیت عسل استان خراسان جنوبی افزوده است.

عسل عناب و زرشک خاص منطقه خراسان جنوبی می باشد که بواسطه شرایط اقلیمی خاص منطقه و پوشش گیاهی مخصوص، درختچه های زرشک و عناب از جایگاه ویژه ای نزد مردم این منطقه زرخیز کشور برخوردار است و وجود ویتامین های سرشار این محصولات باعث شده است که اغلب کشاورزان این منطقه در باغات و مزارع خود به عنوان فعالیت مکمل به پرورش زنبور عسل نیز مبادرت ورزند.

توجه: برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا دهندگی عسل، از خالص و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنید. عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن ندارد و افزودن مواد دیگر اعم از قندی و اسانس ها، رنگ ها و انواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.

*عسل جوان تهیه شده از مرغوب ترین زنبورستان های نمونه ایران توزیع کننده انواع عسل طبیعی برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز و بهبود هر چه بیشتر سطح کیفی در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *